Roadtrip kan beginnen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Giselle Ras - WaarBenJij.nu Roadtrip kan beginnen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Giselle Ras - WaarBenJij.nu

Roadtrip kan beginnen

Door: luusgies

Blijf op de hoogte en volg Giselle

10 September 2010 | Spanje, Madrid

Dag 1 - 10 september 2010
Lemele – Elgoibar, 1450 km

Om kwart over 6 rijden wij Lemele uit. De reis gaat erg voorspoedig en de dag vliegt voorbij. Op de A28, rond Parijs en Bordeaux wat kleine files, maar langer dan in totaal een 30 à 40 minuten houdt dat niet op. De laatste 200km voor de grens met Spanje is het wel wat drukker dan verwacht, al kan het gas er wel op blijven. Helaas worden we zeker 2x geflitst voor te hard rijden in Frankrijk. Cruisecontrol gaat maar even een tandje naar beneden. Eenmaal in Spanje willen wij eigenlijk gewoon langs de snelweg crashen. Maar dat kennen ze hier niet! We worden het nu wel zat en graag zijn we voordat de duisternis valt binnen, dus pakken we maar een afslag. Daar is echt niets, maar dan ook niets! Lemele is hier een stadje bij. Dan maar de volgende afslag pakken. Daar mogen wij tol betalen en vragen aan de beambte daar of hij wat weet en hij leidt ons naar een dorpje, Elgoibar. Daar komen we om 20.30 uur aan. Het is nog net licht. Een veel te duur hotel, maar wel inclusief parkeergarage. Daardoor kan alle bagage in de auto blijven liggen. Tandenborstel en schoon ondergoed pakken en naar boven. Het is een levendig en rumoerig stadje. Het is heerlijk weer. We eten dus buiten een pizza en vroeg naar bed. Morgen nog zo’n 425 km naar Madrid.

• 13 September 2010 - 10:35

Pappa:

wat een afstanden,zou niets voor mij zijn.waarom rij je dan ook zo hard??zonde van je euro's

• 14 September 2010 - 07:13

Mandy:

Vergeet niet de berberechos te bestellen als tapas, maakt alles weer goed! ;). Voorzichtig en goede reis! X