Psycho na natuurlijk schoonheid - Reisverslag uit Clifden, Ierland van Giselle Ras - WaarBenJij.nu Psycho na natuurlijk schoonheid - Reisverslag uit Clifden, Ierland van Giselle Ras - WaarBenJij.nu

Psycho na natuurlijk schoonheid

Door: Giselle

Blijf op de hoogte en volg Giselle

13 Oktober 2016 | Ierland, Clifden

Mistige start, daarna zonnig. Via binnendoor landweggetjes gereden naar Clifden. The Burren is een bizar landschap en Connemara is ronduit schitterend. Veenmoerassen, talrijke meertjes en verkleurde planten en een blauwe hemel. Zelfs wat zeehonden gezien. Alles is natuurlijk ook mooier door het weer? Hele dag zon en zelfs buiten, langs de kant van de weg, koffie met wat lekkers mogen nuttigen. Wat een bofkonten zijn wij. Wij doen rustig aan en toch schieten wij eigenlijk snel op en rond 14.00 uur komen wij in badplaats Clifden. Bij Mary in haar Connemara Country Lodge. Door Luus al omgedoopt tot Psychohouse. Wat best meevalt, want zij is hartstikke lief. Wat excentriek, maar daar hou ik wel van. Ontbijt morgen wordt laat, want zij wil uitslapen. Niet erg! 's Middags wandelen wij ruim 9km. Deels de Sky road loop en via een verlaten, vervallen kasteeltje (Clifden Castle) weer terug.
Een borrel met onze Burren zalm en whiskey en Baileys en ’s avonds een goed en gezellig etentje bij Guys Bar and Snug. Eindelijk live muziek en ook goede muziek.