Reisdag - Reisverslag uit Victoria, Canada van Giselle Ras - WaarBenJij.nu Reisdag - Reisverslag uit Victoria, Canada van Giselle Ras - WaarBenJij.nu

Reisdag

Blijf op de hoogte en volg Giselle

23 Augustus 2012 | Canada, Victoria

Best saai, dus je kan naar een volgend verslag. En sorry Leo, dat het zolang duurde. Als ik zin heb krijgen jullie nu een paar tegelijk.
Vooral van A naar B vandaag. Weer terug naar de andere kant en naar Campbell River. Dingen die wij onderweg willen zien hebben wij op de heenweg al gedaan. Dus tuffen wij relaxed door. Op de snelweg is het lekker rustig, al hadden wij nog minder verkeer verwacht. Maar het is geen Namibië. Met nog 110km te gaan komen wij erachter dat naast de snelweg een oude snelweg loopt. Die gaan wij nemen. Nog rustiger, af en toe een dorpje, geen levensgevaarlijke fietsers(!!!) en belangrijkste........de zee rechts van ons. Lucien besluit alles zelf te rijden en 4 uur later zijn we er dan. Info halen bij het bezoekerscentrum, inchecken en plan was nog iets actiefs te gaan doen. Het is iets anders geworden. Namelijk wasje gedraaid, spullen alvast gepakt voor onze overnachting morgen in de Knight Inlet en info opgezocht over morgen en dagen erna. Maar eerst morgen! Naar een plek wat alleen per watervliegtuig is te bereiken. Je mag max. 14 kilo p.p. meenemen. Dat heb ik nog geeneens bij me! Dus dat wordt een uitdaging, toch wat extra kopen :-) En we hebben er super véél zin in en hebben hoge verwachtingen. Als die maar niet te hoog zijn. Net weer even geborreld op ons balkon met uitzicht op de Discovery Passage waar vrij gewoon (??) een bald eagle en gieren overvliegen en ineens een hert (zelfde merk als gisteren) langs loopt. Er zit trouwens tussen ons balkon en de zee wel een drukke weg......Helaas is het niet erg warm vandaag, zo'n 17 graden, en in de schaduw van ons balkon wordt het dan snel koud. En nee, ik ga geen lange broek aantrekken. Nu onze 2 rugzakken inpakken en maar stadje gaan verkennen en wat eten. En voor morgen en overmorgen duimen voor veel beren.